dilluns, 24 de juliol del 2017

Exercici setmanal de Pensament Lateral nº 194

Es va presentar davant meu una dona a qui mai havia vist abans. No vaig dir ni una paraula. Ella em va parlar d'ella mateixa, però jo no vaig dir res.. Em va dir vàries coses més sobre ella, però no vaig dir ni una sola paraula. Finalment vaig dir una paraula i ella es va quedar molt enrabiada. Quina podia ser aquesta paraula?

Pista: Una altra gent també va escoltar el que ella havia de dir. Aquesta història no té cap connotació sexual. El narrador pot ser masculí o femení. La paraula que vaig pronunciar resumia una decisió que afectava de forma important a la dona. Cap dels meus acompanyants tenia permès parlar en presència de la dona.

Resposta a l'exercici de la setmana anterior (nº 193)
El menjar incloïa un gran troç de formatge ranci que el sospitós mossegar i va apartar. Van trobar que les empremptes de les seves dents coincidien amb les d'una mossegada en el cos d'una víctima d'assassinat.




Ejercicio semanal de Pensamiento Lateral nº 194

Se presentó ante mí una mujer a quien nunca había visto antes. No dije una palabra. Ella me habló sobre sí misma, pero yo no dije una palabra. Me dijo varias cosas más sobre ella, pero no dije una sola palabra. Finalmente dije una palabra y ella quedó muy contrariada. ¿Cúal podía ser esa palabra?

Pista: Otra gente también escuchó lo que ella tenía que decir. Esta historia no tiene ninguna connotación sexual. El narrador puede ser masculino o femenino. La palabra que pronuncié resumía una decisión que afectaba considerablemente a la mujer. Ninguno de mis acompañantes tenía permitido hablar en presencia de la mujer.

Respuesta al ejercicio de la semana anterior (nº 193)
La comida incluía un gran trozo de queso rancio que el sospechoso mordió y dejó de lado. Encontraron que las huellas de sus dientes coincidían con las de una mordida en el cuerpo de una víctima de asesinato.




Weekly exercise of Lateral Thinking #194

A woman that I had never seen before came to see me. I did not say a word. She spoke about herself, but I did not say a word. She said several things about herself but I continued mute. Finally I said one word and she was very annoyed. What could this word be?

Clue: Other people also heard what she said. This story had no sexual connotation. The narrator could be male or female. The word I said resumed a decision that considerably affected the woman. None of the people accompanying me were allowed to speak in the presence of the woman.

Answer to exercise of previous week (# 193)
The meal included a big piece of stale cheese that the suspect bite and left aside. The inspectors found that his toothmarks matched the bite on murdered victim's body.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada