dilluns, 13 d’octubre del 2014

Exercici setmanal de Pensament Lateral nº 83

A una jove que estava en un restaurant se li va apropar una dona gran plorosa que li va dir:
"Vostè se sembla tant a la meva filla que va morir l'any passat. Em podria fer un favor i dir-me, en veu alta  "Adéu mare" quan me'n vagi?. La jove va acceptar de bon grat. I quan la senyora va marxar, va dir "Adéu mare". Després va tenir un ensurt desagradable. Què podria ser?

Pista: la dona gran tenia un propòsit amb mala idea quan li va demanar el favor a la jove

Resposta a l'exercici de la setmana anterior (nº 82)
El que ell i els altres van veure era una pel·lícula en un aparador d'una botiga de televisors.




Ejercicio semanal de Pensamiento lateral nº 83
A una joven que estaba en un restaurante se le acercó una señora mayor llorosa que le dijo:
"Usted se parece tanto a mi hija que murió el año pasado. ¿Me podría hacer un favor y decirme, en voz alta "Adiós madre" cuando me vaya?. La joven aceptó con agrado. Y cuando la señora marchó,
dijo "Adiós madre". Después tuvo una sorpresa desagradable. ¿Qué podía ser?

Pista: La señora mayor tenía un propósito con mala intención cuando le pidió el favor a la joven.

Respuesta al ejercicio de la semana anterior (nº 82)
Lo que el y los otros vieron era una película en un escaparate de una tienda de televisores.




Weekly exercise of Lateral Thinking # 83
A young girl was sitting in a restaurant when an old, tearful woman came up to her and said:
"You look like my daughter, who died last year. Could you do me a favour and say to me "Goodbye mother" when I leave? The young lady accepted with pleasure, And when  the old woman went out, she said "Goodbye mother". After she had a disappointing surprise. What could this be?

Clue: The old woman had a bad intention when she asked the young girl for the favour.

Answer to exercise of previous week # 82
What he and the others saw was a movie in a TV shop window.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada