dilluns, 27 de maig del 2013

Exercici setmanal de Pensament Lateral nº 21

Vaig veure un home que no havia vist mai abans, però immediatament vaig saber qui era. No era famós ni m'havien dit cóm era. Tot ell era normal. Cóm el vaig reconèixer?

Pista: Entre ell i jo havia una relació amb una altra persona.

Resposta al  exercici de la setmana passada (nº20)
Parpellejava l''ull per indicar cada lletra. Es deia Jean Dominique Bauby i el llibre era "La campana del bussejador i la papallona"



Ejercicio semanal de Pensamiento Lateral nº 21
Vi un hombre que no había visto nunca antes, pero inmediatamente supe quien era. No era famoso ni me lo habían descrito. Todo él era normal. ¿Cómo lo reconocí?

Pista: Entre él y yo había una relación con otra persona

Respuesta al ejercicio de la samana pasada (nº20)
Guiñaba un ojo para indicar cada letra. Se llamaba Jean Dominique Bauby y el libro era "La campana del.buzo y la mariposa"



Weekly exercise of Lateral Thinking #21
I saw a man that I had never seen before, but immediately I knew who he was. He was not famous and no one had described him to me. He was completely normal. How could I recognise him?

Clue: We had a personal relationship in common.

Answer to previous exercise (#20)
He winked his eye for each letter. He was Jean Dominique Bauby an d the book is " The Diver's Bell and the Butterfly"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada