dilluns, 17 de febrer del 2020

Diccionari Sistèmic (43) FIDELITZACIÓ

La Fidelització en la gestió empresarial s'utilitza principalment en focada al client. En el llenguatge de mode d'aquestes darreres dècades, són innombrables els articles i estudis sobre la fidelització dels clients. Tanmateix, la fidelització te sentit a través de tots els elements de la cadena de valor. Així la fidelització dels proveïdors és un element clau per el bon desenvolupament de l'empresa i del conjunt de la cadena de valor.

Com que majoritàriament es fa servir enfocada al client, es pot dir que estarem més a prop d'auesta fidelització quna realment ens aquestem al concepte "Viure el client".
"Viure el client" vol dir entendre les seves necessitats. Hi ha 4 nivells d'enfocament:


1. Satisfer les exigències del client.
2. Satisfer els desitjos /necessitats manifestats pel client.
3. Satisfer els desitjos /necessitats no manifestats pel client.
4. Satisfer les necessitats no conegudes pel client.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada