dilluns, 27 d’agost del 2018

Llibres que recomanaria (9)

Avui us vull recomanar un llibre que ens aporta una visió positiva de la gestió de les empreses i del paper que les persones podem jugar com subjectes actius i no passius.

El llibre s'anomena  "L'Organització Fractal" i el seu autor és en Michel Henric-Coll. Basant-se en la característica fractal amb la que la pròpia naturalesa resol els problemes d'enorme complexitat, Henric-Coll ens proposa una forma de conèixer les empreses i organitzacions, i al mateix temps, gestionar-les d'una forma global.

Vaig conèixer al Michel Henric-Coll en una conferència que va fer a Barcelona. Li vaig comprar el llibre, i al mateix temps, li vaig demanar permís per poder utilitzar uns conceptes seus en alguns dels meus comentaris i sessions. Me'l va donar amb molt de gust i vam intercanviar alguns enfocaments de cada un al respecte. Als que us agradi la ciència ficció, i en particular Asimov, us recomano que llegiu amb atenció el capítol 11, on, inspirat en les lleis de la robòtica d'Asimov, Henric-Coll va una proposta de lleis a seguir pels grup o equips que conformen les organitzacions

Jo us el recomano de veritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada