dilluns, 9 de maig del 2016

Gestió Simultània de les Organitzacions (5)

Valors Intangibles - Capital Relacional

En una visió integral, més enllà de l'atenció a les relacions amb els clients, cal tenir en compte totes les relacions que afecten l'empresa
En aquest aspecte cal valorar el capital relacional amb els inversors, els treballadors, els clients, els consumidors,els proveïdors, les empreses subcontractades, la cadena de subministrament, la comunitat local, la comunitat global, de forma que puguem tenir una idea del capital intangible a nivell de marca, reputació, confiança i responsabilitat social.




Gestión Simultanea de las Organizaciones (5)

Valores Intangibles - Capital Relacional

En una visión integral ,más allá de la atención a las relaciones con los clientes, es necesario tener en cuenta todas las relaciones que afectan a la empresa.
En este aspecto es preciso valorar el capital relacional con los inversores, los trabajadores, los clientes, los consumidores, los proveedores, las empresas subcontratadas, la casena de suministros, la comunidad local, la comunidad global, de forma que podamos tener una idea del capital intangible a nivel de marca, reputación, confianza y responsabilidad social.




Simultaneous Management of Organizations (5)

Intangible Values - Relational Capital

In a comprehensive vision, beyond the care to customer relations, we must take into account all the relationships that affect the company
Related with this aspect, we would have to evaluate relational capital with investors, employees, customers, consumers, suppliers, subcontractors, supply chain, the local community, the global community, so that we could have an idea of intangible capital at level of brand, reputation, trust and social responsibility.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada